مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 19:052021-12-19سياسي

باید به شهر فروشی پایان دهیم


باید از طریق پژوهش های کاربردی منابع درآمدی پایدار برای شهرها تعیین شود تا به تراکم فروشی و شهر فروشی که با انتقاد عامه مردم روبروست، - ، احمد وحیدی وزیر کشور گفت: در دوره جدید فعالیت شوراها و شهرداری ها، یک اولویت اصلی ارتقای هویت شهر و روستا و همچنین محله محوری است که این موضوعات از ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و اقتصادی برخوردار است و همچنین با سبک زندگی مردم در ارتباط مستقیم بوده و قطعاً اجرای پژوهش های کاربردی می تواند مدیریت شهری و روستایی را در این موضوع یاری کند.

وی افزود: امروز مردم از مدیریت شهری، معنویت و فضای پرنشاط می خواهند، بنابراین باید در این حوزه ها یک بازاندیشی صورت پذیرد که قطعاً از طریق اجرای مطالعات و پژوهش های کاربردی تحقق می یابد.

وحیدی همچنین به سکونت روستاییان در حاشیه شهرهای بزرگ و تغییر محل زندگی برخی از داخل شهرهای بزرگ به حاشیه آنها اشاره کرد و گفت: هر دو مورد به مباحث اقتصادی و معیشتی برمی گردد و باید با اجرای پژوهش های کاربردی دلایل اینگونه موارد مشخص شود و اینکه علی رغم توسعه خدمات و زیر ساخت های روستایی چرا مهاجرت ها از روستا به شهرها ادامه دارد.

وزیر کشور همچنین برنامه پایدار درآمدی شهرها و تقویت اقتصاد شهرها و تحقق شهرهای خودکفا را در عصر حاضر با اهمیت و کلیدی برشمرد و گفت: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به شهر فروشی پایان دهیم

باید به شهر فروشی پایان دهیم