مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 18:402021-12-19سياسي

پیش بینی استقرار 60 هزار نفر در شهر جدید ایوانکی در افق بلندمدت


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: در افق بلندمدت استقرار 60 هزار نفر در شهر جدید ایوانکی پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان عصر امروز در جلسه بررسی آخرین وضع پیشرفت روند اجرایی آماده سازی اراضی شهر جدید ایوانکی اظهار کرد: جلسه بسیار خوب و بازدید مؤثری امروز از شهر جدید ایوانکی انجام گرفت که در تصمیم گیری ها در کمیسیون ماده 5 تأثیرگذار خواهد بود.

وی گفت: ضرورت دارد تا در طرح جامع و تفضیلی به صورت موضعی و موقت در راستای تسریع در ساخت و سازها در این شهر جدید، مصوبات لازم در نظر گرفته شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان ادامه داد: در خصوص فراهم سازی زیرساخت های شهر جدید ایوانکی نیز اقدامات مؤثر صورت می گیرد.

حمیدی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های دولت، تأمین مسکن برای جامعه محروم و کارگری است که در راستای تحقق اولویت دولت و طرح جهش تولید مسکن، شهر جدید ایوانکی می تواند به صورت مطلوب موردتوجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: یکی از برجسته ترین پروژه های کشور که می تواند برنامه طرح جهش تولید مسکن را جامه عمل بپوشاند، شهر جدید ایوانکی است که در استان سمنان در راستای رفع مسائل و مشکلات این پروژه تلاش خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی استقرار 60 هزار نفر در شهر جدید ایوانکی در افق بلندمدت

پیش بینی استقرار 60 هزار نفر در شهر جدید ایوانکی در افق بلندمدت