مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 17:502021-12-19سياسي

نیازمند تولید فکر در جذب سرمایه هستیم


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از توان بخش خصوصی در انجام پروژه ها، گفت: نیازمند تولید فکر در جذب سرمایه هستیم.

- ابراهیم عزیزی شامگاه یکشنبه 28 آذر در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر زرقان گفت: در کشور بن بستی وجود ندارد، چرا که اعتقاد به حل مشکل وجود دارد اما باید راهبردهای خود را تغییر دهیم.

او افزود: برخی مسائل در داخل استان و شهرستان قابل حل است به شرطی که تلاش ما متکی بر توانمندی های مردمی و دولتی قرار گیرد.

به گفته عزیزی، وقتی به بودجه دولتی تکیه می زنیم، احساس بن بست در کارها به وجود می آید، چرا که متکی به منابع محدود است و در واقع تکیه به بودجه دولتی، تکیه به دیوار کاغذی است.

او با بیان اینکه از مسیر اصلاح لایحه بودجه، باید بودجه را وارد استان کرد، افزود: مسیر دیگر سرمایه گذاری است لذا باید سرمایه گذار را آورد و مشارکتی پروژه ها را تکمیل کرد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید دید چقدر ظرفیت برای جذب منابع سرمایه گذاری داریم لذا مدل های تامین منابع مالی را باید بررسی کرد که در این راستا بیشتر از همه نیازمند تولید فکر و اندیشه در این حوزه هستیم.

عزیزی همچنین گفت: در فارس با این رویکرد کار کردیم که نمونه آن خط انتقال آب از دریا به استان فارس بود که با مشارکت بخش خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تولید فکر در جذب سرمایه هستیم

نیازمند تولید فکر در جذب سرمایه هستیم