مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 17:302021-12-19سياسي

لزوم گسترش ارتباط دوجانبه بین طلاب و دانشجویان


نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ذات انقلاب اسلامی ایران دینی و فرهنگی است، در همین راستا ارتباط دوجانبه بین دانشجویان و طلاب را باید گسترش داد.

- آیت الله هاشم نیازی، در نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه که به مناسبت گرامیداشت 27 آذرماه، سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: همه ما باید تلاش کنیم راه حضرت امام(ره) مبنی بر وحدت حوزه و دانشگاه را به سرانجام برسانیم، که هسته اولیه این راه نیز توسط شهید آیت الله مفتح، ایجاد شد.

وی ادامه داد: الان شاهد هستیم دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اقدامات فرهنگی خوبی برای تقویت وحدت بین حوزه و دانشگاه انجام داده اند.

نیازی تصریح کرد: وحدت بین حوزه و دانشگاه براساس مبانی و تعالیم قرآنی و دینی بوده، چراکه ذات انقلاب اسلامی ایران دینی و فرهنگی است، در همین راستا ارتباط دوجانبه بین دانشجویان و طلاب را باید گسترش داد، واحدهای درسی مشترک را هم باید تقویت کرد تا این ارتباط بیشتر از گذشته باشد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، تقویت وحدت بین حوزه و دانشگاه، دستاوردهای مهمی ازجمله تحقق کامل تحول در علوم انسانی دانشگاه ها را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم گسترش ارتباط دوجانبه بین طلاب و دانشجویان

لزوم گسترش ارتباط دوجانبه بین طلاب و دانشجویان