مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 17:152021-12-19فرهنگي

توضیح ساترا درباره حذف سریال «هجوم»


روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) در اطلاعیه ای درباره حذف سریال خارجی «هجوم» از پلتفرم ها که به ایفای نقش بازیگر ایرانی خارج از کشور نسبت داده می شود، - روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) در اطلاعیه ای درباره حذف سریال خارجی هجوم از پلتفرم ها که به ایفای نقش بازیگر ایرانی خارج از کشور نسبت داده می شود، توضیح داد و تاکید کرد: ساترا درباره صلاحیت افراد اظهارنظر نمی کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سریال هجوم (Invasion) در روزهای اخیر پس از پخش چند قسمت، بدون توضیحی از سوی پلتفرم های داخلی پخش کننده حذف شده است.

در این سریال علمی ـ تخیلی علاوه بر گلشیفته فراهانی که در نقش انیشا مالک ظاهر شده است، هنرپیشه هایی چون کوتسونا شیئوری، سم نیل، شمیر اندرسون و بیلی برت بازی کرده اند.

در پی این اتفاق که از سوی برخی پلتفرم ها به کاربران پیگیر، تصمیم مراجع ذی صلاح عنوان شد، ساترا در توضیحاتی تاکید کرد: همان گونه که قبلاً نیز اعلام شده بود حیطه مسئولیتی ساترا تصمیمات تخصصی و رسانه ای است و در مورد صلاحیت افراد اظهار نظر نمی کند.

در ادامه این توضیحات، در عین حال آمده است: نظر مراجع رسمی نظارتی و استعلامی کشور درخصوص صلاحیت فعالیت افراد خاص و محدودیت نمایش آثار و تولیدات منتسب به آنها، برای همه دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح ساترا درباره حذف سریال «هجوم»

توضیح ساترا درباره حذف سریال «هجوم»