مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-19سياسي

درایت امامین انقلاب نقشه های دشمنان را خنثی کرد


دشمنان از بدو پیروزی انقلاب تاکنون تلاش کردند تا ایران اسلامی را سرکوب کنند اما با رهبری امامین انقلاب موفق به این کار نشدند.

- ، سردار علی ملک شاهکوهی عصر یکشنبه در جمع گروه های جهادی استان گلستان اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی بعد از سال ها تلاش و سختی های فراوان توانسته در بخش های مختلف مانند علمی، فناوری، عمرانی، هسته ای و غیره به موفقیت های خوبی دست یابد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: دشمنان انقلاب اسلامی و اسلام از بدو پیروزی تاکنون با طراحی ها، هزینه کردن و استفاده از تجهیزات مدرن تلاش کردند تا ایران اسلامی را سرکوب کنند اما با رهبری داهیانه امامین انقلاب و در صحنه بودن مردم شریف نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی بیان کرد: موفقیت ها و سیر تکامل انقلاب اسلامی نباید با کشورهایی که با سرعت مسیر پیشرفت را طی کردند مقایسه شود بلکه ایران اسلامی و موفقیت های آن باید با خودش و نسبت به این 40 سال مقایسه شود.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: تشکیل تمدن نوین اسلامی لازمه گام دوم انقلاب اسلامی بوده و برای تشکیل آن باید جامعه اسلامی در کشور شکل گیرد که در شکل گیری این جامعه نقش اساتید و دانشجویان کلیدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درایت امامین انقلاب نقشه های دشمنان را خنثی کرد

درایت امامین انقلاب نقشه های دشمنان را خنثی کرد