مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-19اقتصادي

لزوم سرمایه گذاری همدانی ها در استان/ سفره آب های زیرزمینی نشست کرده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه سفره آب های زیرزمینی منطقه نشست کرده است، گفت: باید فکری برای آینده استان بکنیم.

- ایسنا/همدان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه سفره آب های زیرزمینی منطقه نشست کرده است، گفت: باید فکری برای آینده استان بکنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ظاهر پورمجاهد یکشنبه 28 آذرماه در افتتاحیه کارگاه سفالگری در روستای بوبوک آباد در شهر قهاوند، با اشاره به اینکه در قهاوند سه طرح خوب در حال اجراست، افزود: مجتمع یاس یکی از این موارد است که شامل 12 طرح است و تاکنون حدود پنج طرح آن شروع شده و سه طرح آن نیز در دهه فجر افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه دامداری شش هزار راسی شستا یکی دیگر از طرح های این شهرستان است که اگر با 50 درصد هم کار کند حرکت بسیار خوبی است، اظهار کرد: واحد سفال و سرامیکی که امروز راه اندازی شد مثل شعبه ای از شهر لالجین است.

پورمجاهد با اشاره به اینکه باید برای تولید بسترسازی کنیم، تصریح کرد: در سال 1400 حدود 240 میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود چهار درصد در اختیار اداره کل کمیته امداد قرار گرفته است که در حوزه اشتغال و تولید به کار برود و سرانه هر نفر 100 میلیون تومان پرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم سرمایه گذاری همدانی ها در استان/ سفره آب های زیرزمینی نشست کرده است

لزوم سرمایه گذاری همدانی ها در استان/ سفره آب های زیرزمینی نشست کرده است