مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-19فرهنگي

از کتاب «مهر و ماه» رونمایی شد


موسسه فرهنگی و هنری برمخ طی مراسمی در آستانه شب یلدا و به مناسبت اولین سالروز ثبت جهانی نگارگری ایران در یونسکو، از کتاب «مهر و ماه» رونمایی کرد.

- موسسه فرهنگی و هنری برمخ طی مراسمی در آستانه شب یلدا و به مناسبت اولین سالروز ثبت جهانی نگارگری ایران در یونسکو، از کتاب مهر و ماه رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام موسسه فرهنگی و هنری برمخ، مهشید برمخ شاد مولف این کتاب ضمن معرفی و تجلیل از 39 هنرمندی که در گردآوری کتاب مهر و ماه نقش داشته اند، خواستار حمایت هنردوستان از هنر این هنرمندان شد.

همچنین 30 اثر از آثاری که در این کتاب به ثبت رسیده در نمایشگاهی با همین عنوان در موسسه فرهنگی و هنری برمخ به نمایش درآمده است.

در این مراسم همچنین از بانو سالک مهدوی، هادی فقیهی، محمد صادق، کمال الدین قطب، حسن محمدی و عامری فر که از طرف وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان سفیران نگارگری انتخاب شده اند، تقدیر به عمل آمد.

همچنین از سیدعبدالمجید شریف زاده رییس پژوهشکده میراث فرهنگی به دلیل حمایت از هنر نگارگری و ثبت نام هنرمندان ایرانی و استاد اردشیر مجردتاکستانی محقق حوزه نگارگری در این مراسم تجلیل بعمل آمد.

انتهای رپرتاژ آگهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کتاب «مهر و ماه» رونمایی شد

از کتاب «مهر و ماه» رونمایی شد