مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 13:452021-12-19اقتصادي

آمار روزانه کرونا در 8 شهرستان خراسان جنوبی صفر شد


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری از کرونا در خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته در هشت شهرستان استان مورد جدیدی از ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

- غلامرضا شریف زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: خوشبختانه به سبب افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان شاهد کاهش مبتلایان به بیماری کرونا هستیم.

وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته 165 تست ملوکولی و سریع در استان انجام و 32 مورد مثبت جدید به بیماری کرونا شناسایی شدند.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از مجموع مبتلایان جدید شناسایی شده در استان طی 24 ساعت گذشته 21 مورد مربوط به بیرجند، هفت مورد مربوط به طبس و چهار مورد مربوط به نهبندان بوده است، گفت: خوشبختانه در این مدت در هشت شهرستان دیگر استان مورد جدیدی از ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

شریف زاده با بیان اینکه در حال حاضر 161 بیمار تنفسی در بیمارستان های استان بستری که از این تعداد 56 نفر کرونا مثبت هستند، افزود: همچنین از این تعداد 13 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و متأسفانه حال عمومی یک نفر وخیم است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در 24 ساعت گذشته مورد فوتی جدیدی در استان بر اثر کرونا وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع از ابتدای همه گیری این بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار روزانه کرونا در 8 شهرستان خراسان جنوبی صفر شد

آمار روزانه کرونا در 8 شهرستان خراسان جنوبی صفر شد