مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 13:452021-12-19سياسي

سند زیست بومی فرهنگی، هنری و رسانه ای فارس تدوین می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: سند زیست بومی فرهنگی، هنری و رسانه ای استان فارس از اوایل دی ماه با تشکیل کارگروه های تخصصی تدوین می شود.

- ، حمید رضا قانعی، در آیین رونمایی پوستر نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان فارس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور و حرکت انقلابی خردمندانه و عاقلانه در این زمینه افزود: یکی از رسالت ها و مأموریت های ما در این اداره کل تحول در ساختارهای فرهنگی است.

وی ادامه داد: برای این مساله فرایندهایی تعریف شده که یکی از آنها تدوین سند زیست بومی فرهنگی، هنری و رسانه ای استان است که از اوایل دیماه کارگروه های تخصصی را در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس شکل خواهیم داد و می کوشیم با استفاده از ظرفیت همه کارشناسان اداره کل و ظرفیت های هنرمندان و اهالی فرهنگ و رسانه این سند را به بهترین شکل در تمام شهرستان های استان تدوین کنیم.

قانعی اظهار داشت: جدی شدن ماجرای پژوهش و آینده پژوهی در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه، تکریم اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و ارتقای جایگاه مادی و معنوی آنها در جامعه از رسالت های مهمی است که بنا است در سند تحول به آنها بپردازیم و به شکل جدی پیگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند زیست بومی فرهنگی، هنری و رسانه ای فارس تدوین می شود

سند زیست بومی فرهنگی، هنری و رسانه ای فارس تدوین می شود