مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 13:302021-12-19سياسي

مشکلات بافت فرسوده قم در سفر رییس جمهور بررسی خواهد شد


مدیرکل فرهنگی معاونت فرهنگی امور زائران استانداری قم، از احصای مشکلات بافت های فرسوده شهری برای رسیدن به یک راهکار کلان در سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان قم خبر داد.

- ، روح الله شاه نظری در جلسه پرسش و پاسخ اهالی منطقه یک شهر قم در مسجد رسول اکرم (باب الجنه) خیابان انقلاب اسلامی اظهار داشت: استانداری قم نسبت به تأمین زیرساخت های لازم مانند آب، برق، گاز و اموری ازاین دست برای برپایی نمایشگاه های شهرداری قم آمادگی کامل دارد.

مدیرکل فرهنگی معاونت فرهنگی امور زائران استانداری قم گفت: در اجرای برنامه های فرهنگی شهرداری، استانداری قم در حد توان در خدمت مدیران مناطق هشت گانه شهرداری است.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به قم، ادامه داد: ساماندهی بافت های فرسوده و بافت های پیرامونی امامزادگان جلیل القدر قم در سفر آینده رییس جمهوری باید به سرانجام برسد و اتفاق شاخصی در سطح استان در بهبود این مشکلات ریشه ای و کلان رقم بخورد.

شاه نظری تصریح کرد: از شهرداری و بدنه مردمی شهروندان انتظار داریم مطالبه مردمی نسبت به مشکلات و معضلات فرهنگی را تا رسیدن به یک نتیجه مطلوب تا سطح شورای فرهنگ عمومی استان دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بافت فرسوده قم در سفر رییس جمهور بررسی خواهد شد

مشکلات بافت فرسوده قم در سفر رییس جمهور بررسی خواهد شد