مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-19اقتصادي

نقش آفرینی گروه بهمن در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی


گروه بهمن با حضور در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، برای ایجاد تحولی شگرف در بخش حمل و نقل، جدیدترین محصولات تجاری خود را به نمایش گذاشت.

- بهمن دیزل و سیبا موتور که شرکت های تولید کننده خودروهای تجاری گروه بهمن محسوب می شوند، اقدامات جدی در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری در برنامه کوتاه مدت خود دارند و بخشی از آن را در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل در معرض دید عموم قرار دادند.

شرکت بهمن دیزل به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروهای تجاری در کشور که با تولید محصول داخلی شیلر و مینی بوس پگاسوس، توانمندی مهندسان کشور را به منصه ظهور رساند و در قدمی جدید کامیونت های جدید فورس را به بازار معرفی کرد، اقدامات موثری در راستای کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور در برنامه دارد؛ از جمله این اقدامات می توان به عرضه مدرن ترین و پر قدرت ترین کامیون ساخت کشور با قیمت بسیار مناسب و رقابتی و پس از آن یک کامیون کشنده 18 تن تا دو ماه آینده اشاره کرد که از نظر قدرت، کیفیت و قیمت به عنوان بهترین کامیون های بازار شناخته خواهند شد.

دیگر تجاری ساز گروه بهمن، شرکت سیباموتور که تولید محصولات FAW را به عهده دارد، با دو محصول پر قدرت و پیشرفته در ابتدای سال آینده در بازار حضور پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی گروه بهمن در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

نقش آفرینی گروه بهمن در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی