مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-19سياسي

فرهنگ زیربنای تمام آمال و تمدن بشری است


مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: فرهنگ زیربنای تمام آمال و تمدن بشری و مقوله ای است که بشریت در شکل گیری آن نقش دارند.

- عبدالرحیم افروغ صبح یکشنبه در مراسم خود به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار کرد : دولت جوان و حزب اللهی مهم ترین قله گام دوم انقلاب است.

مهم ترین مساله ای که در اولین حرکت خودمان در پی تحقق آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بی شک فرهنگ زیربنای تمام آمال و تمدن بشری است، تصریح کرد: فرهنگ مقوله ای است که بشریت در پست و هر جایگاهی در شکل گیری آن نقش دارند و ما به عنوان دستگاه سیاستگذار باید ریلی را تعریف کنیم که همه بتوانند به شکل صحیحی در آن به ایفای نقش بپردازند.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: روزی که در مسئولیتی قرار می گیریم باید خودمان را برای روز رفتن و خداحافظی آماده کنیم و این مسئولیت را که امانت گرفته ایم تحویل دهیم.

در همین حال اگر یک روز هم برای فعالیت در مسئولیت خود زمان داشته باشم، با تمام قدرت تلاش می کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

افروغ با اشاره به اینکه این سرزمین یادگار زنان لرده است، یادآور شد: این سرزمین یادگار بزرگ مردانی است که هیچگاه یادشان فراموش نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ زیربنای تمام آمال و تمدن بشری است

فرهنگ زیربنای تمام آمال و تمدن بشری است