مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 12:502021-12-19سياسي

«سد معبر»؛ گره کور خیابان های تبریز


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت ساماندهی وانت بارها در سطح شهر تاکید کرد و گفت: وجود وانت بارها در خیابان چایکنار به یک معضل جدی ترافیکی تبدیل شده که شهروندان به شدت از این موضوع گله مندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی اقدم ضمن تشکر از اعضای شورا و شهردار تبریز به دلیل بازدید از مناطق حاشیه ای اظهار کرد: بلاتکلیفی مسیرگشایی 42 متری موضوعی است که  مردم کمابیش بازخوردهایی را دریافت می کنند ولی این بازدید ها موقعی شیرین تر می شود که شهروندان نتیجه کار را به صورت ملموس ببینند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: پل هایی که در سطح شهر وجود دارد روشنایی هایشان اکثر بر عهده شهرداری است که چراغهایشان اکثر خاموش است ، این موضوع بیشتر در سطح منطقه 10و 4 دیده می شود که خواهشمندیم این موضوع را در سریعترین زمان حل کنید.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه گفت: از خدمات شهری به من گفتند که موضوع خاموشی پل ها را در عرض یک هفته حل و فصل خواهیم کرد که اکنون بیست روز گذشته و فعلا خبری از رفع مشکل نیست.

بابایی اقدم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: بی تدبیری دیگری که در سطح شهر دیده می شود موضوع ساماندهی وانت بارها در تقاطع خیابان پرزوربناب و چایکنار است که عصرها در این منطقه ترافیک ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سد معبر»؛ گره کور خیابان های تبریز

«سد معبر»؛ گره کور خیابان های تبریز