مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-19اقتصادي

برداشت هندوانه پاییزه در جاسک آغاز شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جاسک از آغاز برداشت هندوانه پاییزه خارج از فصل در زمین های کشاورزی دهستان سورک این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد خدابخشیان گفت: برداشت هندوانه پاییزه از 2000 هکتار از اراضی کشاورزی دهستان سورک بخش لیردف این شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: پیش بینی می شود 70 هزار تن محصول هندوانه پاییزه خارج از فصل از اراضی کشاورزی دهستان سورک بخش لیردف این شهرستان برداشت شود.

  مدیر جهاد کشاورزی جاسک با بیان این که امسال به دلیل رعایت در اصول کشت و استفاده صحیح از سیستم آبیاری تحت فشار از سوی باغداران پیش بینی می شود 30 درصد محصول بیشتری از زمین های کشاورزی آن برداشت شود.

خدابخشیان در ادامه اضافه کرد: محصول هندوانه پاییزه تولید شده در دهستان سورک جاسک علاوه بر عرضه در بازار های داخلی در سایر کشور های حاشیه خلیج فارس نیز صادر می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جاسک در پایان عنوان کرد: دهستان سورک جاسک قطب تولید هندوانه پاییزه خارج از فصل در این شهرستان است و کاشت محصول هندوانه پاییزه آن از اواسط شهریور ماه آغاز و برداشت این محصول تا اواسط دی ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ 88055


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت هندوانه پاییزه در جاسک آغاز شد

برداشت هندوانه پاییزه در جاسک آغاز شد