مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-19سياسي

90 درصد دانش آموزان کاشانی واکسینه شدند


ا ز 27 هزار دانش آموز تاکنون 25 هزار دانش آموز واکسینه شدند که با این وجود 90 درصد دانش آموزان بالای 12 سال نیز واکسینه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، علی اکبر مرتضایی فرماندار شهرستان کاشان ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برگزار شد، اظهار کرد: 5 هزار و 600 نیروی فرهنگی رسمی و غیررسمی در کاشان داریم که 95 درصد از فرهنگیان کاشان تاکنون واکسینه شدند و از 27 هزار دانش آموز تاکنون 25 هزار دانش آموز واکسینه شدند که با این وجود 90 درصد دانش آموزان بالای 12 سال نیز واکسینه شده اند.

وی با اشاره به اینکه انجام واکسیناسیون برای تمامی افراد جامعه الزامی است، بیان داشت: مدیران مدارس مسؤول بررسی وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان هستند و به منظور سلامتی فرزندان عزیزمان باید از واکسن دانش آموزان و تست PCR مطمئن شویم و چنانچه تست PCR مثبت بود فرد باید در محل ایزوله امتحان بدهد.

مرتضایی اضافه کرد: در محل برگزاری امتحان علاوه بر بررسی وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان، وضعیت تهویه مناسب در محل برگزاری آزمون ها و همچنین ضدعفونی مرتب مکان و رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تأکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد دانش آموزان کاشانی واکسینه شدند

90 درصد دانش آموزان کاشانی واکسینه شدند