مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-19سياسي

تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و ارشاد خوزستان منعقد شد


تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد خوزستان و فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در راستای حمایت و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد منعقد شد.

- ، جمال شیبه ظهر امروز یکشنبه در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری میان کمیته و ارشاد خوزستان گفت: کمیته امداد در راستای توسعه تعامل با دستگاه ها و مراکز علمی، پژوهشی و استفاده از ظرفیت های موجود تفاهم نامه هایی را با دستگاه های مختلف منعقد می کند که امروز نیز با توجه به توانمندی و ظرفیت های مناسب کانون های فرهنگی هنری مساجد و پوشش حمایتی افراد تحت حمایت توسط کمیته امداد با هدف حمایت و توانمندسازی (فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی) از ولی نعمتان انقلاب در سطح استان تفاهم نامه ای با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منعقد شده است.

وی اضافه کرد: از جمله اهداف این تفاهم نامه تقویت انسجام و هماهنگی جبهه فرهنگی انقلاب، هم افزایی ظرفیت ها و منابع در راستای بسط خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب، گفتمان سازی خیر و احسان و محرومیت زدایی و عبور از خاص گرایی مخاطبان به منظور حفظ کرامت و عزت نفس آنهاست.

شیبه گفت: زمینه سازی برای حضور فعال نوجوانان و نیروهای متعهد در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد، هم افزایی در بهره برداری حداکثری از ظرفیت ها و امکانات موجود و مراکز فرهنگی هر دو مجموعه، ارائه و عرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و ارشاد خوزستان منعقد شد

تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و ارشاد خوزستان منعقد شد