مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-19اقتصادي

447 فقره پرونده تخلف حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تشکیل یافت


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 447 پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای در کمیسیون های ماده 11 و 12 بررسی شد.

- اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 337 پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان حمل و نقل بخش های کالا و مسافر طی 11 جلسه کمیسیون ماده 11 مورد بحث و بررسی قرار گرفته که از این مقدار 14 پرونده رأی به لغو کارت هوشمند به مدت یک ماه، 7 پرونده رأی به بررسی مجدد و برای مابقی رأی به تذکر و اخطار کتبی صادر شد.

وی افزود: همچنین در این مدت تعداد 110 پرونده تخلفاتی مربوط به شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر در 14 جلسه کمیسیون ماده 12 مورد بحث و بررسی قرار گرفت که برای 8 پرونده رأی به تذکر کتبی، 19 پرونده رأی به برائت، 48 پرونده رأی به جرایم نقدی، 4 پرونده رأی به لغو پروانه و برای دیگر پرونده ها نیز رأی به بررسی مجدد صادر شد.

شکری گفت: عمده تخلفات بررسی شده در کمیسیون ماده 11 مربوط به حمل بار بدون بارنامه، عدم رعایت مقررات حمل و نقل، پروتکل های بهداشتی، فقدان تجهیزات ایمنی و حرکت در مسیر غیر مجاز بوده و عمده تخلفات بررسی شده در کمیسیون ماده 12 نیز شامل سو استفاده از شناسه ملی و کدپستی، تغییر مبلغ کرایه در بارنامه، عدم حضور و نظارت مدیر فنی، عدم پرداخت کرایه راننده و عدم وجود تجهیزات ایمنی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

447 فقره پرونده تخلف حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تشکیل یافت

447 فقره پرونده تخلف حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تشکیل یافت