مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-19سياسي

ارزش های بومی و فرهنگ فولکلور در استان ها تقویت می شود


معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر تقویت ارزش های انقلابی، گفت: تمرکززدایی فعالیت ها در دستور کار است.

- ، سید محمد هاشمی پیش از ظهر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی نگاه با استان ها و استفاده از ظرفیت های هر استان را یکی از اولویت های دولت مردمی دانست و خاطرنشان کرد: کار و بودجه باید به سمت استان ها سوق داده شود و شاهد تمرکززدایی و اجرای طرح ها در استان ها باشیم.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه اجرای طرح ها در استان ها خروجی بهتری خواهد داشت تصریح کرد: در این راستا به دنبال ارزش های انقلابی هستیم.

وی با بیان اینکه منظور از ارزش های انقلابی تنگ نظری ها نیست تصریح کرد: منظور از احیای ارزش های انقلابی کار برای ارزش های بومی و فرهنگ فولکلور جز ارزش های انقلابی است.

هاشمی با تاکید بر اینکه جریانی از نوجوانان و جوانان در عرصه فرهنگی و هنری به عنوان کادر جدید به هنر انقلابی اضافه شود افزود: شیب کارها باید به مرور به سمت استان ها برود و این کار باید به مرور اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش های بومی و فرهنگ فولکلور در استان ها تقویت می شود

ارزش های بومی و فرهنگ فولکلور در استان ها تقویت می شود