مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-19سياسي

درخواست بسیج دانشجویی مازندران از قوه قضاییه برای شفاف سازی برکناری برخی از قضات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار شفاف سازی بابت برکناری قضات و کسانی که سبقه مبارزه با فساد اقتصادی آن ها شهره خاص و عام بود، - شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار شفاف سازی بابت برکناری قضات و کسانی که سابقه مبارزه با فساد اقتصادی دارند، شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار شفاف سازی بابت برکناری قضات و کسانی که سبقه مبارزه با فساد اقتصادی آن ها شهره خاص و عام بود، شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:بسمه تعالی ریاست محترم قوه قضاییه سلام علیکم با توجه به اتفاقات چند روز گذشته در آن قوه بابت جابجایی و یا با کلامی رک و بی پرده، برکناری قضات و کسانی که سبقه مبارزه با فساد اقتصادی آن ها شهره خاص و عام بود و مردم به چشم قهرمان به آن ها در مبارزه با فساد مینگریستند با چه دلایلی انجام شده و به چه صورت شکل گرفته است و یا در قضیه امیدیه در خوزستان چه اتفاقی بعد از دوران آقای رییسی که حکم به اعاده دادرسی دادند افتاده است؟! چرا در این مدت قوه قضاییه به ریاست جنابعالی برای روشن شدن اذهان عموم پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بسیج دانشجویی مازندران از قوه قضاییه برای شفاف سازی برکناری برخی از قضات

درخواست بسیج دانشجویی مازندران از قوه قضاییه برای شفاف سازی برکناری برخی از قضات