مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-19اقتصادي

«داستان هفتواد» در بازار کتاب


«داستان هفتواد» بازنویسی پیرایه یغمایی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب با تصویرگری آرزو امیدبخش در 16 صفحه با قطع خشتی و بهای 40 هزار تومان در انتشارات دادکین برای کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

پیرایه یغمایی درباره بازپردازی این قصه گفت: این داستان کاملاً نمادین است و در ساختار زیربنایی خود تمثیل های بسیار دارد و ازجمله داستان هایی است که رگه های فلسفی آن کمتر شناخته شده است.

او افزود: این داستان از نظر تاریخی و جهات جغرافیایی ما ارزش بسیار دارد، چون در کرمان و شهر کجاران و ارگ بم اتفاق می افتد و افزون بر آن به فرهنگ اجتماعی ما در آن زمان اشاره دارد و نشان گر نقش پربار زنان و دختران در آن روزگاران دور و دیر است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: در این داستان افسانه و حقیقت و تاریخ و اسطوره با هم آمیخته اند و پیرایه یغمایی دلیل جذب شدن و پرداختن به این داستان را همین تناقض ها و شگفتی های آن می داند.

پیرایه یغمایی، شاعر و پژوهشگر یکی از رده های جدی کارش به دلیل اهمیت پرورش نسل آینده پرداختن به ادبیات کودک و نوجوان است و سال هاست که دراین راه قدم و قلم می زند و کتاب های بسیاری در این زمینه سروده و نوشته و پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«داستان هفتواد» در بازار کتاب

«داستان هفتواد» در بازار کتاب