مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-19اقتصادي

سازمان های تابعه شهرداری برای خود منابع درآمدی تعریف کنند


روسای سازمان ها، ظرفیت ها و توانمندی های سازمان متبوع خود را شناسایی و در صدد تعریف درآمد پایدار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی ظهر امروز در جلسه با معاونان و مدیران شهرداری با بیان اینکه یکی از بحث های اساسی در مدیریت شهری در تمامی کشورها، به خصوص کشورهای در حال توسعه، تأمین منابع درآمدی شهرداری ها می باشد، گفت: منابع مالی پایدار و مستمر از یک سو و خودکفایی شهرداری ها از سوی دیگر، تلاش و توجه مدیران و برنامه ریزان شهری را در جهت شناسایی و ارائه منابع درآمدی جدید و پایدار برمی انگیزاند.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه سازمان های تابعه شهرداری برای خود باید منابع درآمدی تعریف کنند، افزود: روسای سازمان ها، ظرفیت ها و توانمندی های سازمان متبوع خود را شناسایی و در صدد تعریف درآمد پایدار باشند.

وی با اشاره به ایجاد درآمدهای پایدار در مناطق و سازمان ها، مدیران و روسای سازمان ها را موظف به ایجاد منابع درآمدی پایدار کرد و ادامه داد: نتیجه حصول درآمد پایدار، رضایت شهروندان و سرعت بخشیدن به توسعه و عمران شهری خواهد بود.

جاپلقی مشارکت شهروندان در کنار همکاری و تلاش مدیران شهرداری را لازمه توسعه هدفمند دانست و خاطرنشان کرد: تلفیق این دو موضوع و تعامل دوسویه منجر به توسعه و آبادانی شهر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های تابعه شهرداری برای خود منابع درآمدی تعریف کنند

سازمان های تابعه شهرداری برای خود منابع درآمدی تعریف کنند