مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-19بين الملل

مقاومت عراق هیچ اعتمادی به وعده های آمریکا ندارد


حیدر اللامی عضو دفتر سیاسی جنبش النجباء با بیان اینکه کشورش هیچ نیازی به حضور مستشاری و آموزشی نیروهای آمریکایی ندارد، بر بی اعتمادی مقاومت به وعده ها و نیّات آمریکا تأکید کرد.

- ، جنبش النجباء عراق همزمان با نزدیک شدن به موعد خروج نظامیان آمریکایی از این کشور تأکید کرد گروه های مقاومت به وعده های آمریکا برای خروج از عراق و نیّات این کشور هیچ اعتمادی ندارند.

پایگاه خبری المعلومه ضمن انعکاس سخنان حیدر اللامی عضو دفتر سیاسی جنبش النجباء و ابراز نگرانی او از وقت کُشی آمریکا برای خروج از عراق به نقل از او تأکید کرد: گروه های مقاومت اسلامی عراق هیچ اعتمادی به وعده های آمریکا برای خروج از کشورشان ندارند.

اللامی تصریح کرد: گروه های مقاومت علاوه بر اعتماد نداشتن به آمریکا، به دولت پیشبرد امور مصطفی الکاظمی نیز درباره خروج نظامیان آمریکایی از عراق اعتماد ندارند.

وی ادامه داد: آمریکا سیاست صادر کردن بحران ها را به داخل عراق در پیش گرفته است، این در حالی است که ثبات عراق منوط به خروج همه نظامیان بیگانه است و ما هیچ نیازی به نیروهای مستشاری و آموزشی بیگانه در عراق نداریم.

پیشتر نیز در واکنشی مشابه، جنبش حقوق عراق از نیروها و جریان های ملّی خواسته بود صفوف خود را برای اجرای مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی از عراق در اواخر سال جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت عراق هیچ اعتمادی به وعده های آمریکا ندارد

مقاومت عراق هیچ اعتمادی به وعده های آمریکا ندارد