مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-19بين الملل

تراژدی مرگ دسته جمعی زرافه های آفریقایی/ جهان در هفته ای که گذشت + تصاویر


زرافه ها که به دلیل کمبود آب و غذا ضعیف شده بودند، پس از گیر افتادن در گل و لای در حالی که می خواستند از یک چشمه خشک شده در نزدیکی محل زیستشان آب بنوشند، - خبرگزاری فارس ـ گروه تجسمی ـ علیرضا سپهوند: اجساد زرافه هایی که بر اثر تشنگی جان خود را ازدست داده اند، آتشفشان در لا پالما، گردباد در کنتاکی، کووید-19 در آفریقای جنوبی و موج سواری در امواج بزرگ در پرتغال، چشمگیرترین تصاویر از سراسر جهان در این هفته به شمار می روند.

تصویر اصلی: موج سوار برزیلی، لوکاس چیانکا، در جریان چالش موج سواری تودور نازاره، سوار بر یک موج بلند می شود.

عکس: اوکتاویا پاسوس/گتی ایمِیج جمعه 17 دسامبر 2021 ساعت 20:26 به وقت گرینویچ     میفیلد، کنتاکی، ایالات متحده عکاسان در سالن سینمای آمریکایی لژیون در میفیلد که بر اثر طوفان تخریب شده در ردیف صندلی ها می نشینند.

عکس: براندون بل/گتی ایمِیج     میفیلد، کنتاکی، ایالات متحده پرچم های آمریکا در خانه ای آسیب دیده در طوفان میفیلد  عکس: براندون بل/گتی ایمِیج     لا پالما، اسپانیا خانه ای پوشیده از گدازه و خاکستر پس از فوران آتشفشان کامبره ویجا در لاس مانچاس در جزیره قناری لا پالما.

 این آتشفشان از سپتامبر فوران کرده و بیش از 6000 نفر را مجبور به ترک خانه های خود کرده است زیرا گدازه ها راه خود را در بخش های عظیمی از زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراژدی مرگ دسته جمعی زرافه های آفریقایی/ جهان در هفته ای که گذشت + تصاویر

تراژدی مرگ دسته جمعی زرافه های آفریقایی/ جهان در هفته ای که گذشت + تصاویر