مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-19سياسي

ارسال محصولات فرهنگی قرارگاه شهید سلیم قنبری به سراسر کشور


طی مراسمی امروز محصولات فرهنگی قرارگاه شهید سلیم قنبری به سراسر کشور ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رسول بهرامی پور امروز در مراسم ارسال محصولات فرهنگی قرارگاه شهید سلیم قنبری به سراسر کشور، اظهار داشت: با توجه به اینکه قاضی و حقوقدان بسیجی شهید سلیم قنبری به عنوان شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوق دانان در سال 1400 معرفی شده است.

وی گفت: در اجرای مصوبات قرارگاه شهید سلیم قنبری محصولات فرهنگی مربوط به این شهید والامقام شامل کتاب، قاب، پوستر، بروشور و زندگی نامه با هزینه ای قریب به 2 میلیارد ریال تهیه شده و امروز با همکاری اداره کل پست استان به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه افزود: هدف از این اقدام فرهنگی زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار و معرفی وی به جامعه حقوقی، قضایی و تقنینی کشور است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه نیز، اظهار داشت: در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهید سلیم قنبری به عنوان شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوق دانان این محصولات فرهنگی را به سراسر کشور ارسال خواهیم کرد.

حمیدرضا فتاح افزود: با هماهنگی های صورت گرفته بین اداره کل پست و سازمان بسیج حقوق دانان، این محصولات فرهنگی به 31 استان کشور، بسیج قوه قضاییه، سازمان بسیج حقوق دانان کشور، 31 سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال محصولات فرهنگی قرارگاه شهید سلیم قنبری به سراسر کشور

ارسال محصولات فرهنگی قرارگاه شهید سلیم قنبری به سراسر کشور