مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-19فرهنگي

نمایش فیلم های برگزیده جشنواره فیلم رشد برای دانش آموزان


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: فیلم های منتخب جشنواره ها، برای دانش آموزان، در مدارس، شبکه آموزش و سینما فلسطین نمایش داده می شوند.

- نمایش فیلم های برگزیده جشنواره "فیلم رشد" برای دانش آموزان رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: فیلم های منتخب جشنواره ها، برای دانش آموزان، در مدارس، شبکه آموزش و سینما فلسطین نمایش داده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن ملکی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت آمیز جشنواره بین المللی فیلم رشد، اظهار کرد: پنجاه ویکمین سال جشنواره فیلم رشد، در بخش های مختلف، با مدیریت جهادی و تلاش بسیار همکاران به سرانجام رسید که جای تشکر و تقدیر دارد.

وی افزود: بدیهی است که این جشنواره دارای نقاط ضعف و قوت بسیاری بود لذا ضروری است که به ابعاد مختلف این جشنواره بیشتر بپردازیم و بتوانیم به تحلیل مطلب دست پیدا کنیم.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، بر لزوم توجه به مسائل اساسی جامعه تأکید کرد و ادامه داد: لازم است، مسائل اساسی جامعه با محتوای برنامه های درسی پیوند بخورد به عنوان مثال، مسئله اساسی پیری جمعیت باید در دروس ما مورد توجه قرار گیرد و ما در سازمان، باید برای آن پاسخی داشته باشیم تا در آینده، دانش آموزان ما، که تبدیل به پدران و مادران نسل بعد، می شوند، طرز تلقی درستی، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فیلم های برگزیده جشنواره فیلم رشد برای دانش آموزان

نمایش فیلم های برگزیده جشنواره فیلم رشد برای دانش آموزان