مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-19اقتصادي

جدیدترین روش های نگهداری از تأسیسات را در کشور ارائه می کنیم


شرکت بازرگانی بهین فلکس بر اساس نیازسنجی در معرفی بهترین عایق های پوششی، نمونه هایی از عایق های تولید شده توسط بهترین شرکت های بین المللی را در اختیار صنعت ساختمان قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، بهینه سازی مصرف انرژی در صنعت ساختمان، یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در کشورها توسعه یافته در دستور کار قرار گرفته است.

کاهش هزینه های تاسیسات ساختمان و به روز رسانی نگهداری از تاسیسات و تجهیزات، از دیگر مسائلی است که فعالیت شرکت های تخصصی در سراسر جهان بر آن تمرکز دارند.

در کشور ما هم، به خاطر مسائلی چون ایمنی، محیط زیست، سرانه مصرف انرژی و هزینه سربار ناشی از کیفیت نازل عایق بندی و نگهداری، مسائل فوق، به یکی از موضوعات حیاتی تبدیل شده و برخی از شرکت های معتبر در بخش خصوصی تلاش می کنند با به روز رسانی داده ها و دانش فنی و تامین متریال ها و تجهیزات استاندارد بین المللی به این روند کمک کنند.

استاندارد سازی عایق های صنعتی یکی از این موارد حیاتی است.

شرکت بازرگانی بهین فلکس، در راستای این نیاز ملی، بر اساس نیازسنجی در معرفی بهترین عایق های پوششی، نمونه هایی از عایق های تولید شده توسط بهترین شرکت های بین المللی را در اختیار صنعت ساختمان کشور قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین روش های نگهداری از تأسیسات را در کشور ارائه می کنیم

جدیدترین روش های نگهداری از تأسیسات را در کشور ارائه می کنیم