مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-19سياسي

جبهه متحد فرهنگی در گیلان تشکیل می شود/ پرهیز از فعالیت های جزیره ای


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به تشکیل جبهه متحد و تشکیلات منسجم فرهنگی در استان، گفت: باید از فعالیت های جزیره ای در حوزه فرهنگی و مذهبی خودداری شود.

- ، رضا ثقتی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان با اشاره به اینکه در رویکرد جدید این شورا جلسات هر ماه برگزار می شود، اظهار کرد: موضوعات جلسات شورای فرهنگ عمومی باید هماهنگ با موضوعات ملی و با برش استانی و شهرستانی باشد.

وی با بیان اینکه باید از دو بال پژوهشی و اجرایی برای شورای فرهنگ عمومی استفاده شود، گفت: با توجه به عدم اجرای برخی مصوبات گذشته شورا و آسیب شناسی های انجام شده، نبود پژوهش و بررسی درست موضوعات از مهم ترین دلایل ابتر ماندن مصوبات است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه نداشتن اهرم اجرایی یکی دیگر دلایل ابتر ماندن مصوبات جلسات گذشته بود، اضافه کرد: با بودن بال اجرایی قطعاً می توانیم شاهد ساماندهی مصوبات و سیاست های اتخاذ شده در شورای فرهنگ عمومی باشیم.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده بال پژوهشی و اجرایی شورای فرهنگ عمومی استان گیلان انتخاب و احکام آنها صادر می شود، ادامه داد: با انتخاب و معرفی اعضای این دو حوزه قطعاً شاهد اثربخشی بیشتر شورای فرهنگ عمومی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه متحد فرهنگی در گیلان تشکیل می شود/ پرهیز از فعالیت های جزیره ای

جبهه متحد فرهنگی در گیلان تشکیل می شود/ پرهیز از فعالیت های جزیره ای