مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-19پزشكي

دانشگاه با افزایش بدون برنامه ظرفیت پذیرش دانشجو مخالف است


مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشگاه با افزایش دانشجویان رشته پزشکی بدون در نظر گرفتن وضعیت امکانات مخالف است و انجام این کار تنها آسیب ها را افزایش می دهد.

- مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد: دانشگاه با افزایش بدون برنامه ظرفیت پذیرش دانشجو مخالف است ایسنا/خراسان رضوی مسئول کمیته رسانه و اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشگاه با افزایش دانشجویان رشته پزشکی بدون در نظر گرفتن وضعیت امکانات مخالف است و انجام این کار تنها آسیب ها را افزایش می دهد.

دکتر محمد پهلوان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص دیدگاه دانشگاه علوم پزشکی از افزایش ظرفیت دانشجویان رشته پزشکی، اظهار کرد: برای بحث ظرفیت رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دو نگاه وجود دارد؛ ابتدا نگاه رسانه ای است که در چند سال گذشته بسیار پررنگ در فضای جامعه وجود داشته که بیانگر کمبود پزشک فوق تخصص در کشور است.

وی اضافه کرد: برای حل مشکلات کشور باید صنعت را راه بیندازیم و برای اینکه ظرفیت عظیم نیروی جوان فعال شود باید صنعت کشور پیشرفت کند، اما آن ظرفیت بسیار بزرگ که وارد رشته های مهندسی شده و در طول بازه 15 ساله باعث شد که ما در دنیا از لحاظ تعداد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه با افزایش بدون برنامه ظرفیت پذیرش دانشجو مخالف است

دانشگاه با افزایش بدون برنامه ظرفیت پذیرش دانشجو مخالف است