مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-19اقتصادي

اضافه شدن یک درصد به بودجه شهرداری ها کافی نیست


اضافه شدن یک درصد به سهم شهرداری ها در بودجه سال آینده مطرح شده اما این میزان هم کمبودهای شهرداری ها را جبران نمی کند.

- ، محمد نور صالحی صبح یک شنبه در نطق پیش از دستور بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: جایگاه و نقش مؤثر حمل و نقل عمومی در رفاه مردم، کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف انرژی بر کسی پوشیده نیست بنابراین دولت باید نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری اهتمام داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت کمک های بودجه ای را در بخش حمل و نقل ریلی شهری باید پیش بینی کند، گفت: سال گذشته و در سال جاری هشت هزار میلیارد تومان اوراق مشارکتی در نظر گرفته شد که دولت بازپرداخت 50 درصد آن را انجام می داد که البته در بودجه تقدیمی دولت برای سال 1401، این رقم حذف شده است.

نمایندگان مانع حذف بازپرداخت اوراق مشارکت شوند رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: با حذف این عدد، شهرداری ها توان ادامه پروژه های عظیم حمل و نقلی و نوسازی ناوگان را نخواهند داشت و مستقیماً باعث تشدید آلودگی هوا می شود.

نور صالحی تصریح کرد: ما از نمایندگان همه شهرها درخواست داریم که اجازه ندهند این عدد حذف شود، بلکه برای افزایش آن اقدام کنند، البته اضافه شدن یک درصد به سهم شهرداری ها در بودجه سال آینده مطرح شده اما این میزان هم کمبوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن یک درصد به بودجه شهرداری ها کافی نیست

اضافه شدن یک درصد به بودجه شهرداری ها کافی نیست