مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-19سياسي

کمک 130 میلیاردی خیرین در سفر رییس جمهور به یزد در حوزه زندانیان


معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به استان بیش از 130 میلیارد ریال توسط خیرین استان به زندانیان و خانواده آنان کمک اهدا شد.

- ایسنا/یزد معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به استان بیش از 130 میلیارد ریال توسط خیرین استان به زندانیان و خانواده آنان کمک اهدا شد.

سعیده رامش در تبیین دستاوردهای سفر رییس جمهور به استان یزد گفت: در حاشیه این سفر و در حوزه حمایت از خانواده زندانیان و آزادی محکومین و زندانیان نیازمند اقدامات خوبی انجام شد.

وی به تهیه 100 سری جهیزیه با کمک یکی از خیرین استان اشاره کرد و افزود: این 100 سری جهیزیه شامل 17 قلم کالای اساسی بود که به زوج های جوان و خانواده های نیازمندی که از امکانات ابتدای زندگی محروم بودند اهدا شد.

معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد تصریح کرد: ارزش ریالی مجموع کمک صورت گرفته در این حوزه بیش از 110 میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار کرد: همچنین با همت 3 تن از خیرین استان زمینه آزادی 100 نفر از زندانیان و محکومین نیازمند از زندان در سفر رییس جمهور به استان فراهم گردید.

رامش افزود: جهت آزادی این تعداد زندانی دو میلیارد و 500 میلیون تومان توسط خیرین پرداخت و زمینه آزادی تعدادی از اتباع، مددجویان کانون اصلاح و تربیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 130 میلیاردی خیرین در سفر رییس جمهور به یزد در حوزه زندانیان

کمک 130 میلیاردی خیرین در سفر رییس جمهور به یزد در حوزه زندانیان