مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-19سياسي

شهرداری یزد با دانشگاه آزاد تفاهم نامه همکاری امضاء کرد


شهرداری یزد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در راستای اهداف سند چشم انداز و اقتصاد مقاومتی و سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و در جهت بهره مندی مستمر و نهادمند از خردجمعی و از آنجا که ارتباط و همکاری فیمابین می تواند به ارتقاء کمی و کیفی هدف ها و .

- ایسنا/یزد شهرداری یزد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در راستای اهداف سند چشم انداز و اقتصاد مقاومتی و سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و در جهت بهره مندی مستمر و نهادمند از خردجمعی و از آنجا که ارتباط و همکاری فیمابین می تواند به ارتقاء کمی و کیفی هدف ها و برنامه های مشترک یاری رساند و در ارتقاء فرهنگ شهروندی مؤثر باشد، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه همکاری در مراسمی با حضور ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد، محمد رضا دهقانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، سید علی مشتاقیون معاون مالی اقتصادی شهردار، محمد مهدی شرافت معاون شهرسازی و معماری شهردار، محمد علی سلمانی معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار و فرامرز رمضانی سرپرست منطقه سه شهرداری یزد در محل شهرداری یزد، امضاء شد.

تشکیل دفتر همکاری های مشترک شهرداری و دانشگاه، تعامل در مدیریت دانشگاه علمی کاربردی شهرداری از طرف دانشگاه با توافق طرفین، انجام امور مطالعاتی و نیازسنجی مورد نیاز شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری یزد با دانشگاه آزاد تفاهم نامه همکاری امضاء کرد

شهرداری یزد با دانشگاه آزاد تفاهم نامه همکاری امضاء کرد