مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-19سياسي

جهان شهر گنبدکاووس قطب هنر و تمدن شمال کشور می شود


شهردار گنبدکاووس با اشاره به وجود سرمایه های معنوی بسیار در این شهر، گفت: جهان شهر گنبدکاووس باید قطب تمدنی و ادبی شمال کشور شود.

- سید علی اصغر موسوی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ضرورت ایجاد پیوست فرهنگی در فعالیت های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و توسعه ای، اظهار کرد: ما در دوره جدید شورای اسلامی و شهرداری گنبدکاووس متعهد شده ایم تمامی اقدامات و مصوبات را همراه با پیوست فرهنگی ارائه کرده و اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه شهر ادبی جرجان مهد پرورش بزرگان، هنرمندان، ادیبان و مشاهیر نامی بوده است، افزود: باید نام و یاد این عزیزان که مفاخر گنبدکاووس یا همان جرجان هستند با بافت و بطن شهر پیوند بخورد.

شهردار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مهم ترین اقدام در مسیر این هدف برجسته کردن آثار فرهنگی و هنری خودمان هست، خاطرنشان کرد: ما سالها به داشته های گران بهای معنوی خود در منطقه بی توجه بوده ایم و نتوانسته ایم به حد مطلوب از این داشته ها برای توسعه فرهنگی و شناساندن این خطه پر افتخار بهره ببریم.

موسوی بر ضرورت معرفی گنبدکاووس به عنوان قطب فرهنگی هنری شمال کشور، ادامه داد: این هدف گذاری آن چنان هم بلند مدت نیست و انتظار داریم با همت مردم و مدیران شهرستان این مهم را به فرجام نیکویی برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان شهر گنبدکاووس قطب هنر و تمدن شمال کشور می شود

جهان شهر گنبدکاووس قطب هنر و تمدن شمال کشور می شود