مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-19اقتصادي

ابوالفضل پایداری: رونق تولید ملی با صادارت ادامه می یابد


صادرات علاوه بر رشد و توسعه اقتصادی کشور منجر به ارزآوری نیز می شود و جا دارد که بگوییم رونق تولید با صادرات بسط و توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ما، در بیست و پنجمین همایش روز ملی صادرات با شعار "صادرات پشتیبان رونق تولید"، شرکت میهن به عنوان صادرکننده نمونه ملی معرفی شد.

صادرات گسترده محصولات شرکت میهن شامل انواع بستنی، لبنیات، آبمیوه و .

موجب شد تا شرکت میهن شایسته دریافت این عنوان شود.

مهندس ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه صنعتی میهن، در خصوص کسب این موفقیت اظهار داشت: محصولات میهن به دلیل حفظ و اهمیت کیفیت تولیدات، از ابتدای فعالیت این گروه تولیدی در جایگاه ویژه ای قرار داشته است و اکنون شاهد تحقق برنامه های صادراتی و حضور میهن و محصولات آن در بازارهای بین المللی هستیم.

وی درک صحیح از موضوع کیفیت که منجر به رشد و ماندگاری میهن شده است را مرهون توجه حاج ایوب پایداری بنیانگذار میهن و تلاشگران این گروه صنعتی دانست که در نتیجه امروز و در 50 سالگی گروه صنعتی میهن شاهد حضور برجسته تولیدات این گروه، هم در سطح ملی و هم در بازارهای جهانی هستیم.

پایداری با توجه به اینکه اقتصاددانان از صادرات به عنوان موتور توسعه و رشد اقتصادی کشورها یاد می کنند، خواستار توجه بیش از پیش همه نهادها و تصمیم سازان به برطرف کردن چالش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوالفضل پایداری: رونق تولید ملی با صادارت ادامه می یابد

ابوالفضل پایداری: رونق تولید ملی با صادارت ادامه می یابد