مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-19سياسي

روایتی از حضور دلاورانه نیروی انتظامی و روحانیت در مستند شبکه دو


مجموعه مستند «نقش ناجا و روحانیت در دفاع مقدس» رخدادهای ایام جنگ تحمیلی و جانفشانی های نیروهای نظامی و رزمندگان ارتش اسلام و به ویژه روحانیون در جبهه های حق علیه باطل را تصویر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هشت سال دفاع مقدس در به عنوان فرمانده کل انتظامی در واقع در امتداد فعالیت های مهم و شجاعانه آن در جریان جنگ، همچنان پاسدار ارزش های اسلامی است.

نقش ناجا و روحانیت در دفاع مقدس به نویسندگی و کارگردانی شایان یزدانشناس و تهیه کنندگی سید حسن حسینی لمردی را می توان مستندی مبتنی بر دو بخش صحبتهای چهره های سرشناس ناجا و تصاویر گلچین شده از آرشیو عظیم و غنی صوت و تصویر نیروی انتظامی تلقی کرد که با گرافیک نوگرایانه ای پیوند خورده است.

چه در کپشن های سرراستی که اطلاعات جالب توجه و ارزشمندی را در همین باره منتقل می کند و چه در تلفیق دقیق صحبتها و جانمایی آنها و البته تدوینی در دایره حوصله بیننده علاقه مند.

حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، سردار ساور معاون هماهنگ کننده ساعس ناجا، سردار محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی ساعس ناجا، سردار سرتیپ سید مجتبی عبداللهی، سردار سرتیپ بهرام نوروزی، حجت الاسلام سید علی علایی معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی ساعس ناجا، حجت الاسلام مهدی مهدوی طلب ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از حضور دلاورانه نیروی انتظامی و روحانیت در مستند شبکه دو

روایتی از حضور دلاورانه نیروی انتظامی و روحانیت در مستند شبکه دو