مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-19سياسي

طرح کاروان نیکوکاری در خراسان جنوبی اجرا می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اجرای طرح کاروان نیکوکاری با رویکرد احیای منابع طبیعی در استان خراسان جنوبی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا رضایی صبح یکشنبه در نشست هماهنگی طرح کاروان نیکوکاری با رویکرد احیای منابع طبیعی بیان کرد: فعالیت های داوطلبانه هلال احمر با هدف حمایت از زندگی و سلامت انسان ها منطبق با اهداف بشردوستانه این جمعیت است.

وی با اشاره به اینکه موضوع منابع طبیعی از دیرباز در هلال احمر مورد توجه بوده است، گفت: حفظ و احیای منابع طبیعی وظیفه همه مردم است لذا باید در این حوزه بطور جدی فرهنگ سازی صورت پذیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر در تمامی صحنه ها و حوادث حضور فعال داشته است، عنوان کرد: جمعیت هلال احمر ظرفیت بسیار بزرگی در تمامی امور دارد لذا سازمان ها و و نهادها با همدلی و تعاون می توانند از حداکثر این ظرفیت استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه اعضای کاروان نیکوکاری از هشت نفر جوان داوطلب و کارشناس جمعیت هلال احمر و کارشناس منابع طبیعی تشکیل می شود، عنوان کرد: روستای نازدشت شهرستان سربیشه به عنوان پایلوت در این طرح انتخاب شد تا طی یکسال برنامه های پیش بینی شده آموزشی در این منطقه اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کاروان نیکوکاری در خراسان جنوبی اجرا می شود

طرح کاروان نیکوکاری در خراسان جنوبی اجرا می شود