مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-19بين الملل

وزیر بریگزیت دولت جانسون استعفا داد


همزمان با افزایش فشارها روی نخست وزیر انگلیس از جمله برای مقابله با شیوع سویه اومیکرون، وزیر بریگزیت این کشور نیز که از خط مشی دولت انگلیس دلسرد شده بود، - همزمان با افزایش فشارها روی نخست وزیر انگلیس از جمله برای مقابله با شیوع سویه اومیکرون، وزیر "بریگزیت" این کشور نیز که از خط مشی دولت انگلیس دلسرد شده بود، استعفا داده و نخست وزیر را در شرایط سخت تری قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، استعفای دیوید فراست، وزیر بریگزیت و از معماران اصلی طرح خروج پر سر و صدای بریتانیا از اتحادیه اروپا، سوالاتی را در باب این خروج و گفت وگوها بر سر ایرلند شمالی برانگیخت.

فراست گفت که از امنیت بریگزیت اطمینان دارد اما نگران خط مشی دولت این کشور است.

فراست در نامه ای که توسط دفتر داونینگ استریت منتشر شد، خطاب به بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس نوشت: شما نگرانی های من درباره خط مشی فعلی را می دانید.

او ادامه داد: امیدوارم هرچه سریعتر به آنجا که باید، برسیم؛ در بالاترین سطح پیشرفت های علمی و اقتصادی؛ اقتصادی نیمه آزاد، کارآفرین و با مالیات پایین.

اولین بار روزنامه میل خبر استعفای فراست را منتشر کرده و محدودیت های شدیدتر جانسون برای کرونا و نارضایتی از افزایش مالیات و هزینه های سیاست های محیط زیست را از عوامل آن دانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بریگزیت دولت جانسون استعفا داد

وزیر بریگزیت دولت جانسون استعفا داد