مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-19ورزشي

آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد توسط جامعه ورزش کرمانشاه


مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: مرحله نهم طرح آزادسازی زندانیان در استان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در 13 دی ماه با مشارکت بسیج ورزشکاران و جامعه ورزشی استان برگزار خواهد شد.

- رسول بهرامی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص طرح احرار و آزادسازی زندانیان، اظهار داشت: یکی از برنامه های خوب استان طی یک سال گذشته بحث طرح احرار و آزادسازی زندانیان اعم از زندانیان دارای بدهکاری، محکومین مالی، جرائم غیرعمد، غیرخشن و غیرخطرناک است.

به طوری که در سه ماه پایانی سال گذشته نزدیک به 350 آزادسازی صورت گرفت.

وی ادامه داد: امسال هم با توجه به نیاز جامعه زندانیان به خصوص افراد معسر تا به امروز هشت مرحله حقوق دانان استان کرمانشاه ادامه داد: در ادامه این طرح برنامه ریزی های لازم برای اجرای مرحله نهم این طرح در سیزدهم دی ماه همزمان با سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی برای آزادی تعدادی از زندانیان انجام شده است.

وی ضمن دعوت از مردم خیرین استان، گفت: برای آزادسازی زندانیان از همه ظرفیت های سطح استان استفاده می شود در این مرحله برنامه خاصی جهت حضور و نقش آفرینی ورزشکاران بسیجی سازمان بسیج ورزشکاران و جامعه ورزشی استان پیش بینی شده تا با مشارکت بسیج ورزشکاران و جامعه ورزشی استان و مشارکت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد توسط جامعه ورزش کرمانشاه

آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد توسط جامعه ورزش کرمانشاه