مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-19بين الملل

نقشه حملات موشکی ترسناک است چه رسد به خود حمله ایران! + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وب سایت سندیکای خبری یهود نوشت: سرلشکر گیورا ایلند رییس سابق شورای امنیت ملی اسراییل در مصاحبه با رادیو ارتش اسراییل و در واکنش به اقدام روزنامه تهران تایمز در چاپ نقشه اهداف داخل اسراییل برای حمله احتمالی ایران .

- نقشه حملات موشکی ترسناک است چه رسد به خود حمله ایران! + عکس چاپ نقشه اهداف حمله احتمالی موشکی ایران به اسراییل در روی صفحه یک روزنامه چاپ تهران، بازتاب گسترده ای در میان صهیونیست ها داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وب سایت سندیکای خبری یهود نوشت: سرلشکر گیورا ایلند رییس سابق شورای امنیت ملی اسراییل در مصاحبه با رادیو ارتش اسراییل و در واکنش به اقدام روزنامه تهران تایمز در چاپ نقشه اهداف داخل اسراییل برای حمله احتمالی ایران در واکنش به اقدام نظامی محتمل اسراییل گفت: این اقدام یک جنگ روانی استافزود: البته آن ها برای انتخاب اهداف، دقت زیادی نکرده اند، اما پیام ترسناک آن ها منتقل شده است.

این یک جنگ روانی است.

ایلند گفت: ایران توانایی های محدودی در حمله مستقیم به اسراییل از خاک خود دارد، اما توانایی آتش حزب الله لبنان و همچنین تلاش های ایران برای تسلیح نیرو های نیابتی در سوریه و غرب عراق، یک تهدید واقعی و جدی علیه اسراییل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه حملات موشکی ترسناک است چه رسد به خود حمله ایران! + عکس

نقشه حملات موشکی ترسناک است چه رسد به خود حمله ایران! + عکس