مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-19دانش

حوزویان و دانشگاهیان درس های مشترک داشته باشند / لزوم تولید کتاب و مجلات مشترک


برای تعامل بیشتر حوزه و دانشگاه، حوزویان و دانشگاهیان، درس های مشترک داشته باشند و کتاب و مجلات مشترک تولید کنند.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای تعامل بیشتر حوزه و دانشگاه، حوزویان و دانشگاهیان، درس های مشترک داشته باشند و کتاب و مجلات مشترک تولید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها و جمعی از روسای دانشگاه ها و استادان حوزه علمیه استان تهران در محل باغ موزه نگارستان برگزار شد؛ با بیان تحقق بخشی از هدف وحدت حوزه و دانشگاه گفت: برای تحقق کامل این آرمان، نیاز به بسترهای قانونی است.

وی اظهار داشت: برای وحدت حوزه و دانشگاه که معنای ساده تر آن تعامل حوزه و دانشگاه است باید در بعد سخت افزاری و نرم افزاری اقداماتی انجام دهیم که ایجاد قوانین و مقررات می تواند به عملی شدن این هدف کمک کند.

زلفی گل افزود: طراحی درس ها و سرفصل های مشترک، انتشار مجلات علمی و کتاب های مشترک و تربیت دانشجویان مشترک در سطوح تحصیلات تکمیلی می تواند به تقویت وحدت حوزه و دانشگاه کمک کند.

وزیر علوم با تاکید بر حضور و ارتباط بیشتر روحانیون با دانشگاهیان گفت: روحانیونی هم که در دانشگاه حضور پیدا می کنند بدانند رفتار، گفتار و کردارشان در دانشجویان تاثیرگذار است و افرادی که معلمی را به شکل تخصصی خوب بلد باشند اثرگذاری آنها بسیار بالا خواهد بود و روحانیونی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزویان و دانشگاهیان درس های مشترک داشته باشند / لزوم تولید کتاب و مجلات مشترک

حوزویان و دانشگاهیان درس های مشترک داشته باشند / لزوم تولید کتاب و مجلات مشترک