مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-19حوادث

گذشت از قصاص، 30 سال پس از وقوع قتل


دادستان نظامی استان کرمان از جلب رضایت اولیای دم پس از گذشت 30 سال از وقوع قتل خبر داد و گفت: متهم این پرونده در سال 1368 مرتکب قتل عمدی و متواری شده بود که در سال 85 دستگیر و روانه زندان شده است.

- ایسنا/کرمان دادستان نظامی استان کرمان از جلب رضایت اولیای دم پس از گذشت 30 سال از وقوع قتل خبر داد و گفت: متهم این پرونده در سال 1368 مرتکب قتل عمدی و متواری شده بود که در سال 85 دستگیر و روانه زندان شده است.

نادر فرامرزپور در تشریح این خبر افزود: خانواده قربانی با گذشت از قصاص محکوم علیه به یک انسان زندگی دوباره بخشیدند و با این اقدام خداپسندانه موجبات شادمانی خانواده محکوم که صاحب هفت فرزند بوده و سه نفر آنها معلول جسمی می باشند را فراهم آورده و همچنین سبب اصلاح زندانی و بازگشت مجدد وی به آغوش خانواده و اجتماع شدند.

وی خاطرنشان کرد: جلب رضایت اولیای دم در این پرونده با تلاش و پیگیری های مستمر مسئولین و کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان به ویژه قاضی اجرای احکام آقای محمد حسین چناریان و کارمندان آن شعبه و نیز مسئولین و پرسنل زندان مرکزی کرمان با نگاه اخلاقی و معنوی و تاسی از سیره اهل بیت (ع) و نظر به اینکه گذشت از ارزش های دینی و نشانه تقوی الهی است، حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذشت از قصاص، 30 سال پس از وقوع قتل

گذشت از قصاص، 30 سال پس از وقوع قتل