مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-19سياسي

سومین همایش بین المللی باستان شناسی جنوب شرق ایران در دانشگاه زابل برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در آیین اختتامیه همایش بین المللی باستان شناسی جنوب شرق ایران از خانم زهرا جعفرمحمدی که از خیّرین و پیشکسوتان باستان شناسی ایران است، - به میزبانی دانشگاه زابل، سومین همایش بین المللی باستان شناسی جنوب شرق ایران به صورت حضوری و برخط پس از سه روز برگزاری به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، در آیین اختتامیه همایش بین المللی باستان شناسی جنوب شرق ایران از خانم زهرا جعفرمحمدی که از خیّرین و پیشکسوتان باستان شناسی ایران است، به دلیل اهدای 1576 جلد کتاب و 201 جلد مجله تخصصی به کتابخانه دانشکده هنر و معماری دانشگاه زابل، تجلیل شد.

در این مراسم، که در محل مرکز همایش آیت ا… رفسنجانی دانشگاه زابل برگزار شد، دکتر جواد علایی مقدم دبیر اجرایی همایش با ارائه گزارشی از روند و جزییات برگزاری همایش گفت: از میان 150 مقاله ارائه شده، 53 مقاله در قالب سخنرانی توسط پژوهشگران مختلف و 16 مقاله به صورت پوستر ارائه شد.

مقالات با محوریتِ موضوع جنوب شرق ایران و مناطق همجوارِ دارای ارتباط فرهنگی، پذیرش و ارائه شدند و به گواه داوران، مقالات انتخاب نشده علیرغم سطح و کیفیت علمی بسیار بالایی که از آن برخوردار بودند، تنها به دلیل عدم همخوانی با محورهای همایش مورد پذیرش قرار نگرفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین همایش بین المللی باستان شناسی جنوب شرق ایران در دانشگاه زابل برگزار شد

سومین همایش بین المللی باستان شناسی جنوب شرق ایران در دانشگاه زابل برگزار شد