مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-19بين الملل

پوروشنکو اوکراین را ترک کرد


حزب همبستگی اروپایی تایید کرد، پس از آنکه دفتر ملی تحقیقات اوکراین تلاش کرد احضاریه ای را برای رییس جمهور سابق این کشور به منظور ارائه توضیحات درباره اتهامات مربوط به ارسال زغال سنگ به منطقه دونباس که تحت کنترل کی یف نیست، - حزب "همبستگی اروپایی" تایید کرد، پس از آنکه دفتر ملی تحقیقات اوکراین تلاش کرد احضاریه ای را برای رییس جمهور سابق این کشور به منظور ارائه توضیحات درباره اتهامات مربوط به ارسال زغال سنگ به منطقه دونباس که تحت کنترل کی یف نیست، ابلاغ کند، رییس جمهور سابق اوکراین این کشور را به مقصد ترکیه و لهستان ترک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، حزب همبستگی اروپایی متعلق به پترو پوروشنکو، رییس جمهور سابق اوکراین در بیانیه ای که در صفحه رسمی فیسبوک خود منتشر کرد، گفت: پترو پوروشنکو تور دیپلماتیکی به ترکیه و لهستان را که از قبل برنامه ریزی شده بود، آغاز کرد.

پوروشنکو قرار است روز شنبه و یکشنبه نشست هایی را در ترکیه برگزار کند که شامل دیداری با بارتولومیو یکم قسطنطنیه، اسقف اعظم قسطنطنیه نیز می شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: پوروشنکو دوشنبه و سه شنبه برابر با 20 و 21 دسامبر در لهستان خواهد بود تا در یک کنفرانس بین المللی در مورد روسیه، اوکراین و ناتو شرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوروشنکو اوکراین را ترک کرد

پوروشنکو اوکراین را ترک کرد