مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 06:002021-12-19پزشكي

قرنطینه و پایش در کدام مرزهای کشور انجام می شود؟


رییس سازمان امداد و نجات در مورد علت کاهش پایش تعداد مرزهای ورودی به کشور توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان، مهدی ولی پور، رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر، در مورد علت کاهش پایش تعداد مرزهای ورودی به کشور، گفت: این طرح با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از 20 اسفندماه 99 در تمامی مرزهای زمینی، هوایی و دریایی آغاز شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون با توجه به کاهش شیب بیماری و سایر کنترل ها در کشورهای مقصد، در پی اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا از 15 مهرماه تعداد این پایگاه ها کاهش پیدا کرده و بنا بر اعلام نیاز وزارت بهداشت و درمان به مرزهای زمینی محدود شده است.

وی در مورد تاثیرات واکسیناسیون بر کاهش آمار شناسایی افراد مبتلا به بیماری کرونا ،گفت: در پی واکسیناسیون سراسری در کشور هم اکنون شاهد کاهش آمار ابتلا هستیم و امیدواریم همچنان با رعایت پروتکل ها بتوانیم به وضعیت مناسبی در کنترل این بیماری دست پیدا کنیم.

ولی پور گفت: هم اکنون نیز همکاران ما در کشور در 5 مرز زمینی در حال انجام ماموریت هستند و طبق روال سابق قرنطینه و پایش انجام می گیرد که این آمار نیز هفتگی منشر می شود.

وی در مورد وضعیت کنونی سازمان امداد و نجات و چالش های پیش روی آن گفت: اگرچه که در حال حاضر دچار بحران نیستیم و همچنان نیز با تمام ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه و پایش در کدام مرزهای کشور انجام می شود؟

قرنطینه و پایش در کدام مرزهای کشور انجام می شود؟