مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-19ورزشي

2700 ورزشکار آبدانانی محروم از امکانات


25 هیات ورزشی و 2700 ورزشکار سازمان یافته آبدانانی از امکاناتی چون وسیله نقلیه محروم بوده و این باعث ایجاد مشکلات و حتی بازماندن آنها از حضور در مسابقات مختلف استانی و کشوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ورزش همواره در سلامت جسمی و روحی انسان ها موثر بوده و  به همین دلیل یکی از مسائل و موضوعات با اهمیت هر جامعه به شمار می آید، ورزش می تواند آدمی را در رسیدن به کمال انسانی یاری رساند.

شهرستان آبدانان با داشتن 25 هیات ورزشی و 2700 ورزشکار سازمان یافته سال هاست با وجود تمام محرومیت ها در استان و حتی کشور توانسته مقام های قابل توجهی کسب کند.

نبود وسیله نقلیه و تجهیزات  سید رحمان شفیعی رییس هیات بوکس آبدانان در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: بعد از 18 ماه تعطیلی به خاطر به صورت چهار جانبه و اول تیمی استان را در کارنامه خود دارد.

دو سال است که به دلیل نبود مکان از تمرین محروم هستیم چنگیز چیدان رییس هیات ورزشی وشوو و کیک بوکس آبدانان به خبرنگار فارس گفت: 80 درصد رشته های ورزشی رزمی این شهرستان در سالن شهید کرمی تمرین می کنند که این سالن در ابتدا به خاطر کرونا و بعد هم برای واکسینه شدن مردم در اختیار شبکه بهداشت قرار گرفته و ما ورزشکارن دوسالی است که از تمرین محروم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2700 ورزشکار آبدانانی محروم از امکانات

2700 ورزشکار آبدانانی محروم از امکانات