مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 21:102021-12-18سياسي

مدیریت هوشمند کرونا در سفرهای ریلی در انتظار سامانه امید


معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران جزییات اجرای پروتکل های بهداشتی در سفرهای ریلی و نظارت بر همه شرکت های ریلی در این زمینه را اعلام کرد و گفت: - معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران جزییات اجرای پروتکل های بهداشتی در سفرهای ریلی و نظارت بر همه شرکت های ریلی در این زمینه را اعلام کرد و گفت: بستر لازم از سوی شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری برای اتصال به سامانه امید انجام شده و به محض ایجاد دسترسی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

میر حسن موسوی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به سوالی درباره اینکه اینکه آیا در حال حاضر برای اجرای طرح مدیریت و کنترل هوشمند کرونا به سامانه امید متصل شده اید یا خیر؟ اظهار کرد: بستر لازم از سوی شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری برای اتصال به سامانه امید انجام شده و به محض ایجاد دسترسی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی افزود: البته رعایت فاصله گذاری اجتماعی به صورت هوشمند و بر خط از بیستم فروردین ماه سال گذشته انجام شده است و تا 30 آبان ماه امسال بلیت قطارهای مسافری با ظرفیت 50 درصد فروخته شد و از ابتدای آذر ماه بر اساس مصوبه مصوبه ستاد ملی کرونا به 80 درصد رسید.

معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: پایش و غربالگری سلامت مسافرین و مامورین اعزامی با قطار در کلیه مبادی حرکت و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت هوشمند کرونا در سفرهای ریلی در انتظار سامانه امید

مدیریت هوشمند کرونا در سفرهای ریلی در انتظار سامانه امید