مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 19:552021-12-18سياسي

حسینی پور: مازندران می تواند به قطب گردشگری مذهبی تبدیل شود


استاندار مازندران با بیان اینکه بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص مازندران این ظرفیت را دارند تا به قطب فرهنگی کشور تبدیل شوند، گفت: استان مازندران در کنار مواهب طبیعی مانند جنگل و دریا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران همزمان با ایام فاطمیه در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری شرکت کرد.

استاندار مازندران با همراهی حجت الاسلام حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از روند اجرای طرح توسعه حرم امامزاده عباس(ع) ساری بازدید بعمل آورد.

استاندار مازندران در این بازدید بر تسریع در روند تکمیل پروژه توسعه حرم آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری تاکید کرد و گفت: بقاع متبرکه مازندران طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند.

حسینی پور با بیان اینکه بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص مازندران این ظرفیت را دارند تا به قطب فرهنگی کشور تبدیل شوند، اظهار کرد: استان مازندران در کنار مواهب طبیعی مانند جنگل و دریا، می تواند به قطب گردشگری مذهبی کشور تبدیل شود و باید در این حوزه برنامه ریزی لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی پور: مازندران می تواند به قطب گردشگری مذهبی تبدیل شود

حسینی پور: مازندران می تواند به قطب گردشگری مذهبی تبدیل شود