مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 19:502021-12-18بين الملل

جبهه داخلی اسراییل متزلزل است


یک ژنرال سابق صهیونیستی نسبت به ورود اسراییل در هر جنگ آینده هشدار داد و گفت که ارتش این رژیم آمادگی شرکت در هیچ جنگی را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر شنبه وبسایت عبری Mafzak Live به نقل از ژنرال اسحاق بریک، رییس سابق کمیته شکایات ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای نظامی آماده واردشدن به جنگ آینده نیستند و اظهار داشت در این جنگ احتمالی تعداد تلفات زیاد خواهد بود.

به نوشته این وبسایت، ژنرال بریک ضمن ارسال هشدارهایی به فرماندهان ارتش اسراییل اعلام کرد که در ارتش حالت انفعال وجود دارد و این فرماندهان سال ها تهدیدات حزب الله لبنان را نادیده گرفته اند؛ به این بهانه که طرف جرأت نمی کند به داخل اراضی اسراییل موشک شلیک کند اما این کار را کرد.

وی افزود: جبهه داخلی اسراییل متزلزل است و ممکن است با جنگ چند جبهه ای روبرو شود و اگر وارد جنگ شود ویرانی وحشتناک و خسارات بسیار سنگین در داخل اسراییل مانند بمب هسته ای به دنبال خواهد داشت.

ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی به صراحت گفت که اظهارات مقامات اسراییلی، اعم از سیاسی و نظامی، حالتی از غرور و تکبر را نشان می دهد؛ اظهاراتی که وضعیت ترسناک نیروهای نظامی اسراییل را نادیده می گیرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه داخلی اسراییل متزلزل است

جبهه داخلی اسراییل متزلزل است