مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 19:202021-12-18ورزشي

صعود امیدهای فرش آرا به جمع چهار تیم برتر فوتسال کشور


تیم امید فرش آرا مشهد به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از مشهد، مسابقات لیگ برتر امیدهای فوتسال کشور در دو گروه شش و پنج تیمی به صورت متمرکز در شهرهای مشهد و رشت در حال برگزاری است که در پایان روز چهارم این رقابت ها، فرش آرا مشهد توانست با سه برد پیاپی و یک تساوی ضمن صعود به مرحله دوم مسابقات، در جمع چهار تیم برتر امیدهای کشور قرار بگیرد.

  مسابقات گروه اول از چهارشنبه هفته گذشته به صورت مجتمع به میزبانی باشگاه فرش آرا مشهد، در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می شود که در آن شش تیم فرش آرا مشهد، مقاومت تهران، پرسپولیس خوزستان، فردوس قم، گهر زمین سیرجان و گیتی پسند اصفهان رو در روی هم قرار گرفته اند.

در پایان روز چهارم صعود تیم های فرش آرا مشهد و گهر زمین سیرجان به دور بعدی قطعی شده و دیدار این دو تیم در روز آخر مسابقات تشریفاتی به حساب می آید.

از نکات حاشیه ای این مسابقات تا پایان روز چهارم می توان به ناتمام ماندن دیدار فردوس قم و گیتی پسند در 52 ثانیه مانده به پایان بازی، مصدومیت و بیهوشی لحظه ای کاپیتان گل گهر سیرجان، اخراج چندباره سرمربیان و مدیران تیم های مختلف به دلیل اعتراض به داوری و نیز تقدیر از پیشکسوتان و اهالی فوتسال خراسان رضوی توسط هیئت فوتسال است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود امیدهای فرش آرا به جمع چهار تیم برتر فوتسال کشور

صعود امیدهای فرش آرا به جمع چهار تیم برتر فوتسال کشور