مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1400 ساعت 17:452021-12-18اقتصادي

6 بند حمایت از بورس در لایحه بودجه 1401


دولت سیزدهم اولین بودجه خود را با محوریت رشد اقتصادی و کنترل تورم تقدیم مجلس کرده است که در آن توجه ویژه ای به بازار سرمایه و شرکت های بورسی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، یکی از شعارهای دولت سیزدهم حمایت از سرمایه گذاران بازار بورس بود و وزیر اقتصاد نیز سروسامان دادن این بازار را دنبال کرد.

در حال حاضر شاخص بورس وضعیت مناسبی ندارد و در چند ماه گذشته افت را شاهد بوده است.

با این وجود که برخی اخبار در فضای مجازی پیرامون استیضاح وزیر اقتصاد به دلیل ریزش شاخص بورس مطرح می شود، اما در روزهای اخیر در رابطه با حمایت دولت از بازار بورس، مصوبات 10 بندی از سوی ستاد اقتصادی دولت منتشر شد.

علاوه بر این مباحث گفته شد که پیشنهادات وزارت اقتصاد برای حمایت از بورس در لایحه بودجه پذیرفته نشده است که سازمان برنامه و بودجه به این مسئله واکنش نشان داده است.

آنچه مسلم است، دولت سیزدهم نخستین بودجه خود را با محوریت رشد اقتصادی و کنترل تورم تقدیم مجلس کرد که در آن توجه ویژه ای به بازار سرمایه و شرکت های بورسی شده که از جمله آن می توان به کاهش مالیات، تقویت صندوق تثبیت بازار سرمایه، اصلاح ارز 4200 تومانی و تثبیت بهره مالکانه معادن بخشی از احکام حمایتی بودجه از بورس اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 بند حمایت از بورس در لایحه بودجه 1401

6 بند حمایت از بورس در لایحه بودجه 1401